INFO EN CONTACT

Even voorstellen


Hoi! Ik ben Dennis, de man achter Lampe Fotografie. Wat leuk dat je mij wilt leren kennen!


Ik stel me graag voor:

Ik kom uit Delft en houd van de natuur, wandelen, alles wat met camera's te maken heeft en van klussen. Samen met mijn verloofde, heb ik onze bus omgetoverd tot een camper en touren wij daar regelmatig in rond. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe culturen leren kennen en prachtige natuur fotograferen is waar ik door opleef.


Email of bel gerust met allerlei vragen die je hebt en wellicht zie ik jou snel!

Ik
hoor
graag
van
je



Telefonisch bereikbaar:
Ma - Za.   9:00 - 18:00

Nederland

Ik werk in heel Nederland en zelfs ook in het buitenland.

Mail gerust voor meer informatie.

KvK en btw

KvK:  82848211
BTW: NL003739500B81

VRAAG MAAR RAAK

of vind je vraag bij de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Neem contact met ons op

VEELGESTELDE VRAGEN


ALGEMEEN

  • Kunnen wij de onbewerkte foto's krijgen?

    Wij willen graag dat de producten die we leveren van optimale kwaliteit zijn. De onbewerkte foto's leveren we dan ook niet, omdat de nabewerking een onderdeel is van ons eindproduct.

  • Komen de foto's van ons publiekelijk online?

    De door ons gemaakte foto's kunnen worden gebruikt als onderdeel van ons portfolio op de website en op sociale media. Indien je dit, of een van de twee, niet wilt, kun je dit per mail aangeven bij het aangaan van de overeenkomst. Achteraf is dit niet mogelijk aan te passen, aangezien de overeenkomst van tevoren wordt kortgesloten en getekend. 

  • Krijgen we de foto's in kleur, zwart/wit of beide?

    De fotoreportage zal zowel kleuren- als zwart-witfoto's bevatten. Deze keuze is onderdeel van de bewerking en wordt bepaald door ons artistiek inzicht in combinatie met hoe een bepaalde foto het mooist tot zijn recht komt, zowel op zichzelf als binnen de reportage. Bij het aangaan van de overeenkomst kun je het uiteraard aangeven als je kiest voor een reportage met alleen kleuren- of zwart-witfoto's. Het is belangrijk dat we het van tevoren weten, want bij het fotograferen houden we er in veel gevallen rekening mee hoe een foto uiteindelijk het mooist zal worden. 

  • Bieden jullie video-services aan?

    Jazeker! Bij een van onze trouwpakketen is het zelfs een vast onderdeel.  Indien je op een andere wijze gebruik wilt maken van onze video-services, kan dat natuurlijk. Neem contact met ons op om jullie ideeen en wensen te bespreken.

  • Hoe zit het met copyright?

    Indien de foto's worden geplaatst op het internet (inclusief social media) dient u zelf de copyrightgegevens te vermelden.

  • Wij willen graag ALLE foto's. Is dit mogelijk?

    Wij leveren niet alle foto's. Tijdens de shoot of reportage maken we bewust meer foto's, soms vanuit dezelfde posities, om te voorkomen dat er op een bepaalde foto net iemand de ogen dichtheeft, of er op een andere manier niet goed op komt te staan. Hieruit kiezen we dan de beste beelden.

  • Kunnen wij achteraf betalen?

    Betaling geschiedt altijd vooraf. Bij alle shoots ontvang je van ons, zodra is afgesproken welke dienst je van ons wilt afnemen, een factuur, waarvoor de betalingstermijn 3 dagen betreft. 


    Bij trouwreportages gelden iets afwijkende regels, omdat de datum hiervoor over het algemeen veel langer van tevoren worden vastgelegd.

  • Wat doen jullie in geval van ziekte?

    In de meeste gevallen zal dit geen probleem opleveren, omdat wij als een team van twee fotografen werken en de ander, over het algemeen, in staat zal zijn om de shoot te doen. 


    Mocht er zich een situatie voordoen dat wij allebei ziek zijn (bijvoorbeeld door corona), proberen wij in overleg met jullie een nieuwe datum te plannen. Indien dit door de aard van de shoot niet mogelijk is, zullen wij proberen de opdracht uit te laten voeren door een collega-fotograaf, wienst stijl aansluit op die van ons.

TROUWREPORTAGE

  • Hoe werkt de betaling?

    Als jullie ons definitief boeken voor een bepaalde datum, betalen jullie vooraf een aanbetaling van €300. Dan wordt deze datum voor jullie gereserveerd.


    Uiterlijk twee weken voor de trouwdatum wordt het restbedrag betaald.

  • Als de bruiloft wordt geannuleerd, krijgen we dan het geld retour?

    Annuleren kan, maar de aanbetaling kan niet worden terugbetaald, aangezien we snel vol zitten.


    Omdat een trouwreportage een groot deel van of zelfs een hele dag in beslag neemt en de tijd hiervoor is vrijgehouden zodat we geen andere opdrachten kunnen aannemen op die datum, kunnen wij de betaalde aanbetaling helaas niet restitueren. 

  • Kunnen de gasten ook foto's maken?

    Natuurlijk kan dat! Echter, omdat jullie ons hebben ingehuurd om jullie grote dag op een mooie en professionele manier vast te leggen, vragen we wel erop toe te (laten) zien dat onze werkzaamheden niet verstoord worden door fotograferende genodigden door bijvoorbeeld in beeld te staan bij bepaalde gebeurtenissen. Als daardoor ons werk wordt belemmerd kunnen wij niet het beste eindproduct afleveren, wat altijd ons belangrijkste doel is. 


    Wij raden wel aan om gasten te vragen zo min mogelijk foto's en video's te maken. Laat ze genieten van de dag! Herinneringen vastleggen is immers waar wij voor zijn op deze dag.

  • Wat doen jullie in geval van ziekte?

    In het geval dat jullie een pakket hebben geboekt met één fotograaf zal dit geen probleem opleveren. Wij werken als een team van twee, dus als een van de twee ziek is, zal de ander de shoot doen. Omdat een bruiloft langer van tevoren wordt gepland dan de meeste van onze andere opdrachten en deze dag dus al lang door ons is gereserveerd, zullen jullie hier in de praktijk niks van merken. Wij blijven allebei beschikbaar op deze dag.


    Indien jullie een pakket hebben geboekt met twee fotograferen, of één foto- en een videograaf, en een van ons is op de dag van jullie bruiloft ziek, zullen wij een collega-fotograaf regelen. De videografie en de regie over de hele reportage, doen we in dit geval zelf.


    Mocht er zich een situatie voordoen dat wij allebei ziek zijn (bijvoorbeel door corona), zullen wij proberen de opdracht uit te laten voeren door  collega-foto/videografen, wiens stijl aansluit op die van ons.

  • Is een album inbegrepen?

    Een trouwalbum is inbegrepen in een aantal pakketten. Uiteraard is deze bij de andere pakketten ook extra toe te voegen. 


    Jullie trouwalbum stellen wij, geheel naar eigen stijl en passend bij de foto's die we hebben gemaakt, samen. Wij printen het album niet zelf, dit besteden wij uit. 

  • Moeten wij eten voor jullie regelen?

    Het moet niet, maar indien mogelijk is dat heel fijn. We bespreken dit uiteraard  vooraf. Dan weten wij of wij zelf eten moeten meenemen.